Vaarwel!

Morgen is het jammer genoeg de laatste dag dat ik in Chinezenland verblijf! De laatste maand ging hier snel vooruit en voor ik het wist waren de (belachelijk simpele) eindexamens voorbij en was de tijd om afscheid te nemen van China en de mensen hier aangebroken. Mijn koffer is intussen gemaakt, ik heb iedereen hier uitgewuifd en al mijn gratis geld is gespendeerd. Morgenavond neem ik het vliegtuig richting Duitsland, waar ik enkele dagen zal verblijven alvorens terug naar België te komen. Hopelijk zijn jullie via deze blog een beetje op de hoogte gebleven van al wat ik hier uitgespookt heb en hebben jullie mijn verslagen met plezier gelezen.

Tot snel x

Vlaggen met wijze quotes worgen bovengehaald om mij uit te zwaaien!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Vaarwel!

  1. Tante Nadet zegt:

    Dat is klein bier Lennert in vergelijking met je welkom dat hier in Zaventem georganiseerd wordt….
    De vraag is echter: wanneer kom je terug want niemand die het hier weet …

  2. Vaders zegt:

    Lennert heeft toch wat opgestoken in China….vooral de geheimzinnige terugreis…is er niet genoeg brandstof om door te reizen tot België?

Geef een reactie

