Weer bezoek II: Hangzhou 杭州

Hierbij de foto’s van mij en mijn broederlijk bezoek in Hangzhou! Jullie kennen de galerij intussen wel al, druk op de eerste foto en je krijgt ze op magische wijze in het groot te zien. Na enkele dagen hier te zijn gebleven vertrokken mijn gasten naar Hong Kong en vandaar terug naar België. Het was een aangenaam bezoek, tot nog eens! x

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Weer bezoek II: Hangzhou 杭州

  1. Joren De Weerdt zegt:

    LOLOLOL dat was dikke pret he!

  2. Vaders zegt:

    Plezant die pintjes aan het raam,
    Te zien aan de laatste foto’s zat het bier niet meer in de flessen….
    Dat Gerrit van vijverwater gaat drinken dat is niet mogelijk…gelukkig had Lennert Gerrit nog bijtijds vast, of niet?

  3. Mama zegt:

    De foto van de 3 broertjes vond ik leuk !

  4. KRISTEL EN HERMAN zegt:

    Hallo Lennert ,
    Toch mooi op tijd denk ik : we wensen je een mooie verjaardag ginderver !

  5. kristel en herman zegt:

    tweede poging om u een prettige verjaartdag te wensen ! Lennert , geniet ervan !

  6. Meter Karen zegt:

    Blijkbaar de enige niet waar het niet lukte. Nog eens een hele leuke verjaardag uit Grenoble.

Geef een reactie

