Weer examens

Nog een paar dagen ‘hard studeren’ voor de eindexamens en dan heb ik een paar weken wintervakantie waarin ik kan uitrusten van het zware semester, joepie. Dat was het, dit is met voorsprong mijn meest nutteloze blogpost ooit:p

Kon ik maar even goed Chinees spreken als als deze kerel, en had ik ook maar zo'n snor.

Klinkt veelbelovend...

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Weer examens

  1. mama zegt:

    Dat Chinees kan nog komen, en die snor ook ;-))

  2. ‘zware’ semester… 😀

  3. Vaders zegt:

    Intussen zitten wij weer wat verder…nog één “zwaar” examen en dan terug mooie foto’s van je Chinese wedervaren.
    We kijken er naar uit naar de punten en de foto’s.

Geef een reactie

