KTV

Vorig weekend nodigde Yiming, een Chinese vriend van Cliff, ons uit om deel te nemen aan de Chinese versie van een avond dolle pret beleven: karaoke zingen. Ik had helaas geen goed excuus om niet mee te gaan en zo zat ik vrijdagavond dus opgesloten in een klein kamertje met Cliff, Oliver, een tiental Chinezen, drank en een karaokemachine. De muziekkeuze was nogal verschrikkelijk maar voor de rest was het nog gezellig en konden we wat Chinees praten met de vrienden van Yiming. Zij zongen met veel overgave hun favoriete melige meezingers en waagden zich met wisselend succes ook aan Amerikaanse popmuziek. Gelukkig ken ik deze liedjes niet, anders had ik de micro wel meer in mijn handen geduwd gekregen 🙂

Verschillende kamers in de karaoke

Vage foto van onze karaokekamer

Een voorbeeld van de muziek gekozen door Yiming 😦

Enthousiaste Chinees

Voor de rest is het hier rustig geweest de laatste dagen en zijn er geen grote gebeurtenissen te melden. De lessen gaan traag en zijn wat oninteressant maar ik ga er wel naartoe en ik maak ongeveer elke dag mijn taken, een verbetering tegenover de vorige jaren 🙂 Vanaf 1 oktober zijn er 7 dagen vrijaf voor de nationale feestdag waarin we waarschijnlijk wat zullen rondreizen, maar er staat nog niets vast.

x

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op KTV

  1. moeder zegt:

    Dat ziet er allemaal wel tof uit, behalve jammer genoeg de lessen.
    En blij te horen dat je (ongeveer) alle dagen je taken maakt …

  2. kirsten zegt:

    Heb je ook al sloten whiskey moeten drinken bij de karaoke? Een hele belediging voor de chinezen als je dit weigert 🙂

  3. luk zegt:

    Nu nog elke dag jouw kot opruimen, en je bent helemaal ingeburgerd !

Geef een reactie

