Hoi

Hoi allemaal,

Iedereen die wilt weten hoe het mij hier vergaat in het land van rijst en spleetogen kan vanaf heden terecht op deze blog. Wanneer het hier nogal vaak niet werkende internet het mij toelaat zal ik jullie op de hoogte houden met foto’s en verhalen. Entertainment verzekerd! Hieronder alvast enkele sfeerbeelden van de voorbije weken.

x

Chinese soldaten

Chinese fietsen, ongeveer even groot als een westerse kinderfiets, heel ongemakkelijk

Rijst, wat anders

 

Gratis thee op Hefang Jie

Een of andere berg

Uitzicht op de in wolken gehulde stad

Iemand een fake PSP aan ongeveer 45 euro?

Lingyin tempel

Boeddhistische beelden

Paviljoen in de bergen

Meer beelden

Mijn kamer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op Hoi

  1. Big sister is watching you ... zegt:

    Pintjes, wat anders?

  2. KRISTEL MAGNUS zegt:

    ECHT GOED LENNERT OM ONS WAT MEE TE NEMEN NAAR HET VERRE CHINA .
    NIET VEEL ZON ???
    GROETJES
    KRISTEL EN HERMAN

  3. kirsten zegt:

    Je had je kamer wel eerst eens mogen opruimen voor je een foto nam 😀

  4. Joren De Weerdt zegt:

    Jaja, zal wel … Thee …

  5. Nadet Magnus zegt:

    Een paar vraagjes over de foto’s:
    Foto 2: ik wist niet dat er in China schuim staat op de thee……?
    Laatste foto: – “Mijn” kamer….???
    – Moet je per fiets naar het gelijkvloers?

  6. lenhz zegt:

    Nadet drinkt zelf te veel thee met schuim denk ik, op foto 2 staan fietsen 😉 De fiets in ‘mijn’ kamer is van mijn roommate Angelo, een Poolse Koreaan (of Koreaanse Pool), we zitten op de 4e verdieping (eigenlijk 3e want Chinezen zien het gelijkvloers als 1).
    Zus: ik heb geen zin om mijn kamer op te ruimen, jullie krijgen het leven te zien zoals het hier is, onopgeruimd :p
    Kristel: Het is hier veel te warm, tot een paar dagen geleden elke dag boven 30 graden, dus tot 4 uur ’s middags kom ik niet buiten. De afgelopen dagen is het wel wat kouder maar dat vind ik niet erg 🙂 De zon komt slechts soms door de wolken en smog door.

    En ja kindjes, thee…

  7. Edwina Magnus zegt:

    ‘k vind het heel interessant wat je daar allemaal meemaakt, zo ben ik ook een beetje in China geweest. Een paar mooie foto’s van tempels, theeplantages, meren en gewoon van het leven zoals het is in China. Groetjes

  8. Nadet Magnus zegt:

    Sinds 22 september niet veel meer meegemaakt Lennert??? Ik wacht met spanning af naar je nieuwe avonturen….

  9. lenhz zegt:

    Dankje, Edwina! En Nadet, mijn laatste post dateert van 16 oktober en vandaag komt er weer een nieuwe bij, ben jij ergens blijven vasthangen ofzo? 😉

  10. Mooi Lennert , we blijven u volgen ; straf van u om er toch zoveel tijd in te steken .
    Hopelijk volgt Kirsten uw voorbeeld , en kunnen we kennis maken met een gans ander deel van de wereld .

Geef een reactie

